Overblog
Edit page Seguir este blog Administration + Create my blog
El blog de JULIO

Blog de Difusion de La Obra Profetica de Benjamin Solari Parravicini y Otros Profetas

Solari Parravicini ביוגרפיה של הנביא בנימין

in Parravicini, Profeta, Argentino, Apocalipsis

הוטבל על ידי פאביו Zerpa כמו נוסטרדמוס ארגנטיני נולד ב -8 באוגוסט 1898. מילדותו הוא אמר שהוא דבר עם מלאכים, פיות ושדונים.

 

 

 

 

אביו היה פסיכיאטר ומודאג לגבי החברים בלתי נראה של הילד שלך, אני עברתי בדיקות רפואיות אינטנסיביות הראה שהוא לא היה כל מחלה. עד אז קצת בנימין בשר "מלחמה תפרוץ ב14" מלחמת העולם הראשונה, אשר תהיה התחזית הראשונה שלו. בנימין היה אחיו הסורר של משפחה עשירה מאוד: הבוהמי, רודף נשים, המאהב של הלילה וכוסות.

חייו הוללים וחסרי אחריות, עד שבגיל 32, בהתאם לג'סטין אומר אחיו הצעיר, הלילה אחד הוא אמר את הופעתו של כוח זר באלימות.

      Parravicini עצמו מספר בכתביו כיצד הוא קבל את המשימה:

צהרי יום ראשון אחד "הקול הקטן" ליאו אמר בפסנתר הצעיר מפריע לו, "תפסיק ידי היום ולקחת את המוזיקה שלך ועיפרון והפנקס, הוא ימשוך יחד. אלמד אותך לעשות משייכות וביטוח מהירים שמתרגל למשחק עם הקו המעוגל וקו הישר.

אני אראה לך איך לפשט סוגיות בתוך ממד אחד ולגרום לך להבין פלסטיק הסמלי, עם מופשט תעלומותיה. בקרוב תצטרך לשלוט בכל זה, וכשאתה מתחיל להיקשר תיקיות חדשות שנרכשו pratical ביצירות לשיקול שלנו הסכמתי להינצל, בנוסף, אתה בעיקר על נבואות סמליות תרגום שרטוטים להגיע. אתה יודע, תינוק, שכבר קרוב "הסוף של הסוף". וכאשר מגיע סכסוכים במלחמות, מגפות של עיוורון, טיפשות, הפיתוי של זהב, פשע, גניבה, התאבדות, את ההשפלה. מוות נכנס לעולם, כאוס הוא בא.

ולבואו, למשקי הבית כולא הבלבול, העובדות מעוותות מוסריות, מרומם פורנוגרפית מין מוחות, לעיסה, חולים, משחרר את היתרה של הדת הקתולית. רעיונות חדשים לצעירים בכהונה. מושגים חדשים, רועד אפיפיורות שולל אמונה, מטריאליזם יהיו בנצחון בבינוניות תיגר. העולם יהיה ב" אנטי -. המשיח "

בן: זה זמן כמעט מהפיצוץ. חושך מתקרב אש סופית מתקרב שריפות. נשמע כקולו של השיטפון - המים - האש - מפולות - ההרס של ערים - האדמות חדשות - הים חדש - ההרים חדשים - הערים מתות וגופות בץ אוניברסלי סיים.

אנו נותנים טעם להכריז הבן שלי, את האמת הזו אני מלמד. הבינוניות מתנשאת לרוץ אחרי חוצפה וחרפה חומרנית ואתיאיסטית, ולכן שומעת כלום. שום דבר שמישהו יבין! להיות עיוור:.

ובאותו זמן - העת לעת בלי זמן - מהנפילה אל העולם האסטרלי התעוות כה: חללית בין כוכבית, עם משלחים חכמים תנסה להסביר את הסכנה בכוח ליבת כוח תרמית, שבה יש לאדם למלחמה עתידית עלולה עולם.

משלח חכם יהיה תקפים ולא שמע, ולא יצורי חיים יאמינו להם ולפטר אותם ככאלה.

גם האדם, לימודיו עליונים, שיושק במסע בחלל מבלי התהוות. ראה בלי לראות, בלי לחזור חזרה יותר אם, מציאות Palparan של הכוכבים, navegos האסטרלי ושקט.

מאוחר יותר פיצוץ! שתיקה תהיה שתיקה ו... בשתיקה יהיה פי שלושה.

ובכן בנים! אמרתי בפחות או יותר את העתיד של כדור הארץ, לForjes רעיון כללי של העבודה שאנחנו עושים עם המשייכות שהובטח. כל נשא כיתוב מסביר לרגל וכפי שאמרתי ואני חוזר ואומר, לאחר השלים, יכשיר אותם ברצף וכמו תמיד encarpetaràs archivaràs ועד ליום הראשון של הימים בסוף. אחר כך הם יעשו גם באור, האור העניק טוב ויפה באור ואור בטוב ...

שנצל!

 

 

 

 

קבל מסרים עד הבוקר שמוכתבים על ידי סדיני סתורי תעתיקי הכח של נייר.

 

בנימין התעורר באמצע הלילה אחרי סיוט והתחיל לכתוב בלי מודעות אמיתיות של מה שהוא עושה. לאחר מכן הוא כיבה את האור וישן. משם הוא התחיל לכתוב מה "הוא הכתיב". רבים מהעלים האלה שברו אותם על ידי שלא הבין את התוכן שלהם, עד שראה שחלק מהכתבים האלה, נבואות התגשמו.

 

 

 

נבואות הייצור הגדול ביותר שלו החל בשנתי ה -30 לשנתי ה -50. הם מתארים מה יקרה בהמשך. עם פרופיל נמוך מאוד, ואמר שיש לו משימה לבצע ועזרתי desinteresedamente שנזקק לו. הוא התגורר בעליית גג במקסיקו וTacuarí הרחוב בסן טלמו. הקומיקאי הגדול היה Florencio Parravicini בן הדוד ואמו של חברו הקרוב בנימין.

הוא שמש במשך מספר שנים כבנק עירוני סלון אמנות מנהל.

 

 

 

 

למרות באים ממשפחה עשירה החליף הציורים שלהם לאוכל ובירה במסבאה השכונתית. אפילו שהוא עשה עם התלמידים האלה שהוא למד ציור וראה מוכשרים. ברגע שאמר שהמלאך אמר לו ללמוד ציור והוא לא, קנה בדים ומכחולים והתחיל. בהמשך זכה בפרסים בינלאומיים. ציוריו נמצאים באוספים פרטיים שונים באירופה ובטירת המלוכה הבלגית.

 

 

 

 

כאשר אביו מת על הערש הדווי ואחרי חיים שלמים של חוסר הבנה שהוא אומר, "הבן שלי, שהיית נכון לגבי כל מה שאמרת," והוא מתאר את המקום בא בייסורים, כפי שמייד, בנימין אז מצייר תמונה עם נוף ".

קשה הוא לסכם את חייהם ועבודתם של יותר מ -25,000 אנשים, שכל אורך ההיסטוריה הייתה שחוקים Parravicini.Este שם המשפחה שם המשפחה מחזיקה כמה הבדלים פונטיים ודקדוק דרך ההיסטוריה, חלק גדול מזה נובע מעקירה אנשים ממקומות מוצאם, וברוב המקרים גם לפי מוצרי suceción ונישואים עם מקורות שם המשפחה families.The אחרים תאריך חזרה לזמנו של קארל שנמנה שורותיהם לשם גיבור Paravixino מפורסם . גילה גם את שמו כחלק מאחד של 10 אלופות של מלך צרפת בזמנים של ג'פרי, הופיע צד אחר שנקרא פאלאוויציני, בהתייחסו לאלופים שעזרו להגן על הממלכה מהמקום אחר francia.Por במיוחד באיטליה, שם זה היה תמיד קשור לאנשי חברת Lombarda ממוקמים בגנואה, על שפת האגם Como.Los Parravicini הייתה לאורך כל ההיסטוריה שלה רשימה של אנשים מפורסמים הוא על החוש העסקי שלו, כמו גם ב אותו arte.Así מאפיין נוסף של נישאים גבריים של זן זה, היה "האמונה הנוצריה וקתולית." למעשה, לא היה במשפחה זו של שושלת אצילית, כמה מחזיקי ניירות הערך כקרדינל, בישוף ואפיפיור למדריכים.

      תמיד דרך זו או אחר Parravicini היה קשורה לאמונה הקתולית המושרשת עמוק בחברת Parravicini פטרישיה Italiana.El הגיע לארגנטינה שהיה איש אמיליאנו די חקובו Parravicini Botello היה כתר חבר Casanova.éste אביר ברזל של האימפריה האוסטרו הונגרי והגיע לארגנטינה מקובה בספינה "התקווה". נולד במקור בספרד, נסעתי למקומות שונים, כולל Unidos.Su הגעת ארצות בארגנטינה היה לרגל כינון יחסים דיפלומטיים עם ארגנטינה, חבר להיות מיופה כוח של אוסטריה-Húngaro.Una הסיפורים המפורסמים של הגעתו, היה שבעוד שחואן מהנואל דה רוסאס דון בממשלה בואנוס איירס, את האורח התפאר inglés.Rosas עדין כלי שולחן מובהק חיתוך לראות לא החמיץ הפעם, ומבטים חקרניים לידיעת חקובו הזר נטייתם למאכלים רעים בתגובת Parravicini אמיליאנו issue.The הייתה מהירה וקדים מנות מתנפצות שנעשו עם כל התוכן שלה alrededor.Luego לדבריו זה היו ... "אני מתנצל על ההתנהגות שלי ...", ורדי תפזורת שחוק ובכלל הובאו ידידות קרובה עם משפחת Parravicini.Así דון אמיליאנו החל בדון אמיליאנו ארגנטינה והיה אחד סבא וסבתא של אמו של בנימין, שם משפחת Doña דולורס Parravicini Noriega.El Parravicini הגר מהיליד איטליה לספרד, צרפת, אנגליה, אוסטריה ואפילו Holanda.Luego זה קרה לארצות הברית, קובה, ארגנטינה ושאר דרום אמריקה. .

 

כדי ללמוד עוד על בנימין צריך להבין את השורשים והוא נכנס לאדונו padre.Como הצברים ואביו של Solari היה פסיכיאטר ידוע והרצאה משותפת בבית הספר לרפואה עם גברים כמו ראמוס מג'יה וJ.Borda בין יתר האב. של Solari היה זה שביסודיות לחקור את הנושא של רעיון קבוע או המכונה גם `` אידיאה פיקס.'' הוא אחת מההפרעות הרבות של המוח ועשה מחקר מקיף של הנושא עם אנשי מקצוע אחרים . זו לא הייתה הפעם הראשונה, שבנימין היה מודע למחקריו של האב והשפיע על הציור שלו, או פשוט לצייר בשם `` רעיון הקבוע.'' שמן 1942.Y מיושן קורה להיות באותה השנה ב 15 אביו מת בדצמבר. סעיד תיבה תרמה אותו לאתר במחוז סנטה פה במחוז שבו סבו נפטר בטעות Solari ג'סטין קוסטה ב -1 ביוני 1917.

 אם כבר מדבר על שורשים ואב זוכר שSolari נולד במחוז קוריינטס ב -7 במארס 1867 היה סגן למחוז ואף תרם לעיצוב מחדש של המגן של מחוז הולדתו עושה ציור על SMO ... . אב (סבו של בנימין) ספר `` טאטא'' וכתב ספר על אוצר מילות גוארני, ספר זה נחשב כיום כהבין funadamental בתוך החוף הארגנטיני tema.El שתמיד היה נוכח ב אביו של החיים בנימין למרות חייו בבואנוס איירס ונאלץ להישאר בזרמים המפוארים וחדשים שבmomento.Tambien לא תמונות על פרגוואי במוזיאון לאמנויות Parravicini B.Solari פיין שהמדינה.

 

Dr.De Sanctis היה רופא נודע במחוז סנטה פה וידידו של אביו של בנימין. כפי שאתם יודעים העיתון לה הקפיטל הוא אחת הוותיק ביותר בארץ ובסופו של דבר לDr.De Sanctis נשלח לסקר את המלחמה ... Paraguay.En קורה במכתב שנשלח לפרגוואי דרך חשבון יומי חוויותיו כרופא והזכיר את העבודה בנוגע לשפת Dr.Solari Guarani.Trabajo הלשוני דה Sanctis עצמו זוכה לאישור במסעו לפרגוואי . אישית' בדק את קולות חיילים הגוארני הפרגוואי אמרו לו ובהשוואה לקולות גוארני המדובר בקוריינטס, מיסיונס וצ'אקו.

חזרה בשנת 1836, דון נולד במשפחת בואנוס Aires.Su ג'סטין Solari משושלת מסוימת נאלץ להגר למה שעד אז היה ידוע כמדינה של ישועי המשימות (הנקרא כיום Corrientes). משטר של חואן מנואל דה Rosas שלט במחוז בואנוס איירס, בתמונה הזאת היא בקושי תורמת לרעיונות שונים, המשפחה של ג'סטין כמו רבים אחרים מחליטות לבחור גלות והעיר Corrientes.Don ג'סטין לאורך זמן, גדל בסביבה שבם משפחה כבר יצרה קשר הדוק עם משפחות מקומיות ונשואה מיס טרינידד נימפה Romero.Entre נערך פעילויות בחיים הן הבאות:

 מחוקק הנוכחי מחוזי בשנת 1860

-דירקטור בבנק המחוזי של קוריינטס

-ראש עיריית קוריינטס

ממלא מקום נגיד קוריינטס בשנת 1890

חבר קונגרס ב- 1880-1884-1892

מנהל המכס ב1910 (רוסאריו סנט פה)

 

השאיר אחריו כמות עצומה של ההתקדמות בחוף ארגנטינה ולא רק זה, אלא אביו של (11) 11 ילדים, הנה רשימת שפע כדי לידה:

 

כרמן רומרו-Sinforana Solari

Solari-פליקס אמיליו רומרו

ז'וזה אנטוניו רומרו Solari

-Innocent Solari ג'סטין רומרו

פרנסיסקה-Solari Casilda רומרו

בנג'מין Solari תומס רומרו (אביו של Pelon)

Solari-Edelmiro Leandro רומרו

הקטור רומרו-פאולינו Solari

-ג'יימס פול רומרו Solari

Solari Bonifacia אליסה רומרו

חורחה-Solari גרגוריו רומרו

 

מקורות:

נתון-ביבליוגראפי של רפובליקת Argentina.Volúmen 8.Alberto נבארו ויולה, אנריקה נבארו ולה. (1887)

-מסמכים בנוגע למבצעים של מחוז קוריינטס (1878)

-הפרלמנט הארגנטיני השנים 1884-1951. (1990)